Superfina barnkläder säljes!!!

Har en hel del - eller rättare sagt jättemycket - kanonfina barnkläder till salu!
Det är allt ifrån storlek 74 till storlek 116.
T-shirts, skjortor, byxor, jeans, mysbyxor, träningsoveraller, jackor, regnkläder, shorts, strumpor, långärmade tröjor, tjocka tröjor, fleece, morgonrockar, mössor och vantar (ja det mesta)
En del kläder är helt oanvända med prislapparna kvar! (Tim hann växa i byxorna på längden men inte på bredden, detta gäller endast byxor)
Märken:
Reima, Didriksson, PoP, Mexx, Lego, fix, samt även H&M, KappAhl, Lindex

Jag har även en del barnskor, kängor, gummistövlar, sandaler.
Ni är jättevälkomna att handla, hör av er på tel 0707-667275 och kolla så att jag är hemma.

Har sorterat upp kläderna i storleksordning i olika lådor, samt även hängt upp en del på klädställ
- så det är bara att välja och vraka :-)




SOM SAGT NI ÄR JÄTTEVÄLKOMNA!
Ha en bra dag!
Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia, Mia, kan detta vara sant. Du har två barn, inte tjugotvå. Du är för härlig :-))

2009-11-05 @ 18:02:51
Postat av: Anonym

Jag vet....och ändå har jag redan sålt av en hel del!

2009-11-05 @ 19:59:47
Postat av: Birgitta

Du har alltid haft mycket väldklädda barn, nu kan jag ju förstå varför

2009-11-06 @ 22:32:35
Postat av: Jezzi

O herregud! =) Önskar att jag visste att jag fick en kille.. hmm.. då skulle jag komma ner o köpa upp hela ditt lager :)))

2009-11-11 @ 11:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback