Tiden går och nu e hösten här på riktigt!

I morse var det 3 grader...brrr. Riktigt kyligt!

Det känns som om tiden bara "springer iväg". Det är måndag, sedan helt plötsligt är det torsdag,
och så håller det på vecka ut och vecka in. Hänger inte riktigt med i svängarna.

Tja vad har då hänt sedan sist:

Veckorna går med jobb må-to för mig. Felix har lite aktiviteter för sig på kvällarna.
Måndagar innebandy och tisdag samt torsdag är det BJJ som vanligt.
Tim tycker det är toppen i förskoleklass. Han stortrivs.
Micke har ju som vanligt då "tusen järn i elden" och är överallt och ingenstans :-)

Jag och Micke var på "Tompa". Japp min stora idol Tomas Ledin, och det var sååå jäklar bra!

En helt fantastisk föreställning, får ni möjlighet att gå så gör det. Läste att han skulle fortsätta till våren, för jag tror att alla biljetterna i höst är slut - tyvärr!

Tja vad har vi gjort mera då - jo kaklat i badrummet på andra våningen, nu är det bara ström, vatten och badrumsinredning såsom toastol och handfat och spegel som saknas. Det är ju mer som ett extra badrum, ingen dusch eller badkar. Det skall bli så härligt när det är klart.

Tapetserat klart är det också i det stora lek/tv/spel-rummet som skall vara på andra våningen.
Så det är som sagt bara ström och belysning som saknas så är det klart att användas.
Eller ja - räcke vid trappan behövs ju också e klart :-). Vi hoppas och håller tummar och tår för att det skall bli klart för jag har lovat att barnen skall få ha julgranen där i år!!!

I morgon eftermiddag drar jag till Varbergs fästning på Kick-off, det skall bli jättetrevligt.
Det är hela avdelningen som åker. På torsdag kväll skall vi bara ha det trevligt och fira en av rådmännen som har fyllt 60 år. På fredagen blir det konferens hela dagen lång.

Jag var ju på fästningen för cirka 11 år sedan när jag jobbade på Ericsson och vi hade jättetrevligt då, så vi håller tummarna för att "detta gänget" är lika trevliga :-) Blev ¨påmind av en f.d arbetskamrat på Ericsson om detta när jag skrev på FB att vi skulle till Varberg. Karin påpekade då att vi var ju där på vintern för vi gjorde "snöänglar" i snön mitt i natten ;-)

Nej nu skall jag ta och knoppa in så att jag inte är för trött imorgon!
Kramisar och ha en skön helg
♥♥MiaFia♥♥