40 bast!!!

Ja sa tillhorde man da den skaran som nu ar 40 bast.....*suck*. Dagen borjade med frukost i matsalen, och sedan sa badade vi vid poolen. Nar Tim och Felix skulle sova middag sa passade aven Micke pa att ta sig en lur och jag gick och fick foljande:
Oljemassage 1 timme, pedikyr och manikyr - allt detta gick pa hela 400 bath, dvs ca 80 kronor!!! Gud vad harligt det var. Massosen fick vacka mig eftersom jag somnade :-)
40
Pa kvallen firade jag med en eller mojligen tva Frozen Strawberry Margarita's - just det Marika...nastan som pa Chillis i KL!!!

Vi gick till DinoPark - en helfrack restaurang uppbyggd precis som pa Flintestones tid!
Maten var val sisadar. Felix var inte helfortjust i sin pizza, utan jag fick snallt dela med mig av min Thaimat. Vi avslutade restaurangbesoket med en golfrunda. De hade en helhaftig minigolfbana dar. Jag och Felix spelade och Micke och Tim var askadare och caddies :-)
bad
Tim och jag i poolen. Alsklingen har nu borjat att ata sa smatt och orkar darfor att bada lite grann. Har en liten tur i sin egen lilla bil som han fick pa sin 1 1/2 arsdag av mormor och morfar, pa sjalvaste Luciadagen.
blomma
TUSEN TACK FAMILJEN THONELL for dessa mycket vackra blommor som kom med bud till mitt rum!!!
Synd att jag missade ditt samtal Marika, men vi far val horas nar jag kommer hem istallet.

Tack alla ni som har skickat sms: Brorsan med familj, Fam Helmer-Fogelstrom, Pyret och Anton, Anki och Martin, Fam Johansson genom "Bubbis", Maud - Hoppas att jag inte glomde nagon. Har ej mobilen med mig har vid datorn.
 
Fam Ferm for ert supergulliga MMS med Thilde i hog person

Mamsen och papsen, svarmor och svarfar och fam Josefsson for era telefonsamtal. 

Anders och Annika - formodligen visste ni inte att vi var i Thailand, eftersom mobiltelefonen ringde kl 0420!!! Jag fattade inte att det telefonen som ringde - sorry. Vi far horas nar vi kommer hem. Det gor vi den 22 december!

Varma varma kramar ifran Phuket
/Mia - still going on 22!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ett jättestort grattis på dej Mia! Hurra, hurra...
Tänkte på dej många gånger igår och försökte tajma in ett sms som inte skulle komma mitt i natten ;-) men jag glömde av det i stället :-(
Hoppas att ni mår lite bättre nu allihopa och kan njuta av dom sista dagarna.
Här är hela vardagsrummet fullt av resväskor och hela familjen går och rapar efter "magmedicinen" så jag hoppas att vi slipper ngt sånt som ni varit med om.
Vi lär väl mötas på Phuket i tankevärlden på torsdag i allafall.
Nu är tvättmaskinen färdig för femtioelfte gången. Packa ner och packa upp hälften lär nog stämma...

Ha nu en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År - det skall vi ha!

Familjen Jonsson

2006-12-17 @ 23:19:43
Postat av: Lotta Andreasson

Gud vad kul att se lite bilder på er, vad härligt det ser ut, Maria du får gärna köpa Cross skor till oss om du inte redan har gjort det,36 till Annie och 33 till Tilde, 40 till mig gärna beiga eller kakie till mig och Annie ,Tilde vill nog ha något rosa aktigt, vi hörs kramar från Lotta

2006-12-18 @ 10:35:43
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen.
Vart är ni någonstans o firar?

2006-12-18 @ 15:30:52
Postat av: Birgitta Johansson

Var är ni och vad gör ni? Jag har inte hört något från er på flera dagar.
Du kan väl maila mig med lite nyheter. Är allt OK med Tim.
Kram
Mamma

2006-12-19 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback