Första mellandagen - Blommor!!!

Idag ringde min kusin Mikael och frågade om vi skulle vara hemma. De tänkte komma och hälsa på en liten sväng för de skulle ändå ut till Tjörn....

Felix blev jätteglad för han och Filip (som är jämngamla) leker så fantastiskt bra ihop.

Men vad de lurades. De skulle inte alls ut till Skärhamn utan de kom bara för att gratulera mig. Fick en stor och vacker bukett med mina älsklingsblommor - tulpaner!!!  TUSEN TACK Mikael, Annika, Filip och Axel!

Vi fikade och hade det trevligt. När de sedan skulle åka hem så ville inte Filip åka med. Han stannade och åt middag med oss och sedan spelade han och Felix PS2. Vid 1730 när jag och Felix skulle åka till Stenungsund och byta en av hans julklappar så passade vi även på att köra hem Filip.

Mamma och pappa ringde ifrån Sälen. De hade ingen snö alls....."NADA"!!!! Och så mycket snö som det fanns på "Alla helgona". Vi får väl hålla tummarna för att det snart ramlar ner lite snö!

Ha en bra dag!
/Mia

Kommentarer
Postat av: Ingrid fr gamla jobbet

Hallå Maria
jag läser alla brev och förstår att Ni har haft det
bra på Eran resa och firat loss ordentligt på din
födelsedag....eller.
Det var längesedan vid hördes. När du har tid slå
mig en signal 031-7782949..det finns mycket skvaller att berätta.
Ge en kram till Felix och Tim fr mig
Kram Ingrid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback