"Lillejulafton" hos familjen Josefsson

På sedvanligt sätt så firade vi "lillejulafton" hos Lotta, Jerker, Annie och Tilde. Detta är en tradition som går måååånga år tillbaka, innan någon av oss hade barn. Och ja - Annie är ju 10 år fyllda och vi brukade träffas den 23 december långt innan hon var född. Då var det bara för lite julskinka och TP-spel. Saknar faktiskt detta Jerker - TP-spelandet, trots att Du och Micke brukar få "spö" av mig och Lotta!!!! Vi får väl återuppta TP-traditionen igen!!! (utan fusk!)

Vi åt god mat och hade det jättetrevligt. Barnen väntade och väntade på att få öppna sina julklappar så Lotta fick snällt vänta med ris a la maltan! :-)

Och jag - jag fick en födelsedagspresent jag!!! Skall bli JÄTTETREVLIGT att gå på "Cabaret" med dig Lotta!!!

73944-259
God mat och trevligt sällskap - som alltid!
73944-263
Annie läser för Felix - boken om Harry och dinosaurierna - ÄNTLIGEN en sagobok om dino-djuren och inte en faktabok....yippie för oss föräldrar!
73944-261
Jerker och Lotta fick även de var sin julklapp ifrån Thailand
73944-258
Goa ungar - Tilde, Annie och Felix
73944-256
Tim är sååå glad så glad över att vara hemma på Tjörn
73944-262
Jag och Tim
73944-257
Micke somnade som en "klubbad säl" i soffan efter maten

Nu skall jag se om jag inte kan få lagt in lite kort ifrån självaste julafton också!

Kram så länge!
Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback