Första snön

Igår föll den första snön här på Tjörn. Från att dagen innan ha varit +14 grader och sol till -2,5 grad och riktigt busväder, halka och isande vind.

Fick inte tagit något kort igår, men idag gick jag ut med kameran och tog kort på Felix lilla jordgubbsodling. Vi har haft kanonväder idag, sol, nästan vindstilla och -1,5 grader.

Just det.....jordgubbarna växer fortfarande!!!!
snö1

Nu på eftermiddagen har vi, Felix och jag, varit på bio i Stenungsund. Vi såg på "Andra sidan häcken". Den var riktigt rolig, fast Felix gillade INTE början, då ville han gärna gå.....det var lite hemskt :-)

Imorgon åker vi en sväng till Göteborg, skall vaccinera Tim. Han behöver ju Twinrix innan vi sticker till Thailand.

Sov gott!
/Mia

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Thailand =).. Åhh!!! Idag har vi minus 9 grader o en decimter snö... blää...

Skulle ge mkt för att få åka till solen jag också.
Själv ska jag gå fortsättningen på beredningssekr-kursen i sthlm nästa vecka, så man får ju åka lite söderut iaf =)

Hoppas ni har det underbart!

Kram Jasmine

2006-11-04 @ 12:48:47
Postat av: Ingela

Hej Mia äntligen hittade jag hit.Ren slump men jag tycker du o Marika är så duktiga med dom här bloggarna och det är jätteskoj att läsa.Hoppas att jag nån gång kan lära mig.Och vad stor Tim har blivit.Det går alldeles för fort.Ha de och många kramar till er

2006-11-13 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback