Lotta 40 år!

Idag fredagen den 24 november, fyller min bästa vän och barnens gudmor, Lotta, 40 år!
Kan inte fatta detta......vi som är sååååå unga??!!!!

Har känt Lotta sedan jag var 6 år och vi har gjort mycket bus ihop. Gick i samma klass i grundskolan. Var på språkresa i England under sommarlovet mellan 8:an och 9:an. Gymnasiet gick vi dock ej tillsammans. Jag gick på Nösnäs och Lotta gick i Kungälv. För 20 år sedan, hösten 1986 till våren 1987 var vi i San Franscisco som au-pairer, vilken tid!!!

Felix tycker det är toppen med Lotta - hon är ju sjuksköterska - och kan ju fixa nästan allt .....eller hur mamma!!! Sedan att hon har en sambo som "Tok-Jerker" gör ju att allt bara får pluspoäng :-) .

Barnen Annie och Tilde är ju nästan som mina "systror" säger Felix.....hmm....låtsas-systrar säger jag då....nej Annie är ju nästan min storasyster och Tilde är ju min lillasyster. Nu hör ju det till saken att Tilde då bara är 2 veckor yngre än Felix :-)

Grattis gumman och hoppas att du har haft en underbart bra helg i xxx, tillsammans med Jerker och barnen.
lotta och barnen

Kram så hörs vi på måndag!
Mia, Micke, Felix och Tim

Kommentarer
Postat av: Marika

GRATTIS LOTTA!!!
VI HURRAR O ROPAR FRÅN KUALA LUMPUR!!!!

KRAMAR
FAM. THONELL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback