Detta var en pärs....

Känner mig fortfarande trött och sliten. Kan inte komma ihåg när jag var så här sjuk senast. Till slut fick jag gå till läkaren och få antibiotika. De första dagarna kändes det som om jag hade blivit överkörd av en lastbil, ont i hela kroppen, feber, huvudvärk och hosta....låg helt pall i 3 dagar och var knappt uppe ur sängen.

Så imorgon äter jag sista pencellintabletten, det skall bli såååå skönt, för så trött som jag har varit under de här 10 dagarna som jag har ätit pencellin är helt otroligt. Jag har till och med sovit middag tillsammans med Tim på dagarna, och för er som känner mig vet att detta är snudd på omöjligt för mig. Dessutom så har jag somnat före 21 på kvällarna...bara detta säger väl allt. Jag har varit så osocial i över 2 veckors tid!!! :-)

Vi får väl hoppas att detta var 2006/2007 års släng av influensa eller vad det nu var!!

Nu håller jag bara tummarna för att resten av familjen skall klara sig! Tims näsa har börjat rinna, men men - håll tummar och tår för att det stannar där!!

Sov gott!
Kram
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback