Emaus i Uddevalla

Vilken dag vi har haft idag. När "Kyrkis" var slut så hämtade jag Felix och sedan stack vi, Felix, Tim, Pyret och jag upp till Emaus i Uddevalla. Det var ju tur att Tim sov när vi kom fram för medans vi fikade så fick vi besök av ett hängbukssvin, en häst och 2 getter som gärna ville vara med och fika. Tim är ju inte lika "modig och stursk" när det gäller djur som storebror Felix är!

Felix var i himmelriket kan jag säga, och tyckte det var oerhört roligt när getterna klättrade upp på bordet och började nosa runt i påsen med bullar som Pyret hade med sig!
emaus1
Felix hittade en kompis!!!
emaus4
Felix och Pyret har plockat fram fikat, och då fick de besök av hästen Zorro som gärna ville smaka!
emaus5
Vi tog även en promenad i skogen och naturligtvis så hittade ju Pyret massor med kantareller!
emaus6
Tim , jag och Felix ibland de vackra höstlöven
emaus9
Grabbarna Grus i "pärongungan"
emaus10
Felix och jag i "pärongungan"
emaus12
Tim var väldigt intresserad av hästarna och pekade på dem och sa bäää!!! :-)
emaus13
Däremot så var han oerhört skeptisk till getterna - HJÄLP mig mamma, den anfaller!!!
emaus177
Felix skulle visa att han var bra på att klättra i träd, men men...han fastnade och sedan så blev han hängandes en bit ovanför marken!!

En sådan kanondag vi hade. Hit åker vi jättegärna igen, Felix stortrivdes inne hos kaninerna och tyckte att varför kunde inte pappa bygga ett kaninhus på tomten så han kunde ha en sisådär 5 stycken!!! SÄKERT?! tror inte det va??!!! :-)

Hoppas på en underbart härlig helg med mycket vackert väder!

Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är så härligt att se era bilder!
Vi har nu skickat in alla papper till BFA - tänkte ringa dom i morrn o se att det kommit fram :)
Man blir ju lite nojjig - postis kanske tappat dom eller nåt :) hehe..

Ha det underbart!
Kram Jasmine

2006-10-16 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback