Tim på skogspromenad och i sandlådan

Idag orkade vi, eller rättare sagt jag, på mig en liten promenad. Tim fick på sig alldeles för stora stövlar och regnbyxor och fick sedan promenera en liten bit upp i skogen. Mysigt med ett sådant kanonväder. Vi hade över 18 grader i skuggan idag!!! Den 10 oktober, helt otroligt! Sedan fortsatte vi med lek i sandlådan, Tim gjorde sandkakor och jag drack kaffe....härligt!
tim1
Tim - mitt i höstgrönskan!!!
tim2
Mamma - solen skiner mitt i ögonen på mig!!!
tim3
Äntligen hemma i sandlådan - fast dra på smilbanden de e svårt de!!!
tim4
Hej hej mamma!
Tim-2
En mycket koncentrerad Tim
tim-3
Kolla mamma - jag gör sandkakor - vill du smaka!!! MUMS!!!
tim-4
Fy - sand på händerna - blä!!!

Imorgon skall det bli lika fint väder, då kan vi leka ute igen!
Just de ja - imorgon skall Felix, tillsammans med resten av 5-åringarna på dagis, åka på studiebesök till Brandstationen i Kållekärr!! Det skall bli såååååå spännande!!!

Gonatt och sov gott!
Mia

Kommentarer
Postat av: Mika

Han e ju för söt denna "pöjk" , gullunge!!!

Och Mia! sovit middag?? DU?? NÄ!!! du måste ha varit dålig gumman!!
Skönt att höra att du mår bättre iaf! Ellen fråga efter Felix igår, -:Mamma när kommer Felix hit igen o badar med mig i mitt badkar?!! (hon satt i badkaret själv)
Hon längtar efter "Felixen"!!
Vi hörs ngn dag på Skypen va?? HG e i Stockholm förresten, möten...
Han åker hem på fredag igen!
Im a fulltime mum!! *S* (men lite "backup" från Mila) *S*
Hälsa familjen..

Kram
Marika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback