5 1/2 år!!

Idag den 14 september så "fyllde" Felix 5 1/2 år. Det var väldigt viktigt för honom. Han talade om för alla på dagis. Så det slutade med att jag fick ta och köpa en tårta. Så nu ikväll så har vi haft lite "halvkalas". :-)
Farmor, mormor, morfar, Pyret, Micke, Tim, Felix och jag kalasade på en Budapestlängd. För er som inte känner till detta så är det Felix's älsklingstårta!!!

Annars har vi inte gjort något speciellt bara njutit av det underbara vädret, vilket är helt otroligt!

septbild

Här är några septemberbilder på Felix. Tyvärr så hade jag ingen ifrån 2002 i datorn, men håll till godo med dessa.
1/2-årsbilden är som ni ser ifrån Felix's dop (i sin dopklänning ifrån Hanoi)
1 1/2-årsbilden är ifrån Cypern när vi firade Mickes 40-årsdag
2 1/2-årsbilden - finns ingen :-)
3 1/2-årsbilden är ifrån Mias kusinbarns Linneas dop. Med på bilden är även kusinbarnet Filip.
4 1/2-årsbilden är ifrån Mallorca när Felix's mormor fyllde 60 år
5 1/2-årsbilden är tagen häromdagen. Mammas goa älsklingskille, som växer så fort att man inte hinner med!!!

Ha en underbar fredag imorgon och en lika bra helg!

Kramisar
Mia


Kommentarer
Postat av: Ingrid på din mammas jobb

hallå Felix
Grattis på din 5½ års dag. Häftigt, jag har aldrig firat ½ år men i min ålder tänker jag nog inte ändra på mina vanor. Jag hade gärna dragit av ½ år då och då. Men tyvärr så lyser fusket igenom.
Kul att du trivs på dagis. vi syns
Kram Ingrid Hälsa Tim och resten av familjen

Postat av: Anki

Det är rätt Felix, man ska passa på att fira så mycket man kan. Vilken stor kille du har blivit, 5 1/2 år!!!!

Ha en trevlig helg, hälsa Tim, mamma och pappa.

Kram
Anki

2006-09-15 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback