Adoptionsresan

Har fått lite förfrågningar om vår Resedagbok finns kvar online. OCH det gör det faktiskt. Fast numera som en avslutad resa. Så för att läsa dagboken och se korten ifrån resan till Malaysia och Vietnam så gör så här:

Gå in på www.resedagboken.se
Mitt på sidan till höger finns en ruta som heter "Snabbsök"
Välj resa
Fyll i följande: Resan till Loc - tryck på SÖK
Nästa sida som kommer upp finns flera val att göra, välj "Status"
Välj Avslutad
Ni får nu ett enda val, det är vår resa - Resan till Loc, bara att klicka på länken!

Resan till Felix - finns ju som sagt på vår mycket ouppdaterade hemsida:
www.famkarlsson.net.

MEN Jag LOVAR, har gjort om hela sidan och den ligger i "pipeline"...kommer bara inte riktigt ihåg hur man gjorde för att "go online" :-(. Får ta och leta upp mina gamla anteckningar.

Eller Du kanske kan hjälpa mig Marika??!!!

Ha en jättebra dag!
Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Marika

Va?? vem?? jag?? jag som bara håller på med bloggandet nu förtiden, jag kommer banne mig knappt ihåg jag heller *S*!!
WFTPRO, hette inte programmet så som man skall ha för att "ladda" ner sin sida??
Lycka till!!

Kramis
M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback