Babyrytmik

Här är Tims kompisar i hans rytmikgrupp!
kompisarna

På måndagar går jag och Tim på babyrytmik. Det är jättekul och Tim stortrivs verkligen när han får spela på trumma och på maraccas! Även om han inte drar på smilbanden på just den här bilden nedanför :-)
tim01
Det är alltid trevligt att träffa andra barn och framför allt andra mammor, så att man kan prata lite "vuxenprat" :-). Efteråt är det god och välbehövlig fika.

I vanliga fall brukar jag åka och hämta Felix på dagis direkt efterå, men idag och 2 måndagar framöver kommer det en tjej ifrån Tjörns akvarellmuseum och målar med de större barnen på dagis. Så då kommer Felix att vara en timme längre. Gissa om han var lycklig för detta. Inte just speciellt att få måla, utan att han fick vara längre på dagis.

Annars har vi jag väl inte gjort något speciellt idag. Städat ur "för små" kläder ur barnens garderober, jösses va tomt det blev i Felix garderob....EKO!! Snacka om att han har vuxit i sommar. Jo på kvällen var jag på skivstångspasset på "Friskis. Det var skönt.

Ha en skön dag imorgon, tisdag. Helt otroligt om det verkligen blir 23 grader varmt!!!
Kramisar
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback