Påsklunch på dagis...

Idag har de haft påsklunch på dagis så Felix har varit där, trots att han har påsklov, om än ofrivilligt sådant :-) Han får ju inte vara på dagis när det är skollov eftersom jag är hemma med Tim. Tjörns kommun i ett nötskal!
73944-379
Felix på väg till dagis i morse!!! Snacka om snabb skäggväxt!!! :-)

73944-377
Tova, Felix, Tilde, Jade, Filip och Elsa sitter och målar ägg som de skall äta på lunchen!

Solen skiner fast det är kallt och kyligt i vinden. Idag har Felix med sig två kompisar hem ifrån dagis, Tilde och Anton. De har i skrivande stund picknick ute i kojan som Micke och Felix håller på att bygga uppe i ett träd på baksidan.

73944-375
Tim tycker det är roligt att springa omkring på torget . Härligt att slippa sitt i vagnen!

Vi var inne i Stenungsund på biblioteket igår och käkade lunch och hade det mysigt, alla tre, dvs jag, Felix och Tim.

På torsdag morgon bär det av till Kolmården med familjen Helmer, det skall bli jätteroligt. Det var ju tur att jag pratade med Annika idag, annars hade vi nog knackat på där imorgon kl 0700. Jag hade tagit fel på dag!!! Trodde det var onsdag-torsdag som vi skulle vara borta!!!

Ha en fortsatt skön tisdagseftermiddag!!
Kramisar
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback