Avslutning i Jujutsu'n

Ja ni tror väl inte jag är klok.....men det finns miljoner stavningar på ordet jujutsu.....så till sist så valde jag det som står i encyclopedia'n på internet :-)

Men som sagt - till saken - i lördags så var det avslutning för Felix's grupp. Upp tidigt och äta frukost, och INTE fick jag någon frukost på sängen, trots att det var min födelsedag :-(.

Viggo hade sovit över så det var 2 "trollungar" att hålla reda på :-). Men men vi höll tiden och var på plats i Stenungsund i god tid, för omväxlings skull.......Ewa - vi missade tåget!! :-) (obs internt skämt!)

Felix och Viggo var verkligen jätteduktiga och har lärt sig mycket under denna terminen som gått. De har tränat vid Kampsportsakademin i Stenungsund, http://www.kampsportsakademin.com/

73944-635
Visst e han charmig i sin vita dräkt - Mammas SÖTNOS!!
73944-638
Felix har fått ner A
73944-636
Felix åker på däng av A som är jätteduktig och har orange bälte!
73944-637
2 supermalliga killar med sina nya gula bälten!!! HURRA!!!

Efter träningen åkte vi hem och käkade lunch sedan bar det av till Liseberg och julmys. Felix och Viggo fick var sitt åkband och åkte väl "lilla bergbanan" en sisådär 12 gånger förutom allt det andra. Men de hade verkligen kanonroligt!!

Tack till svärmor, mamsen och papsen, lillebror, Lotta och Anders som kom ihåg mig på min födelsedag, det får bli tårta vid ett annat tillfälle :-)

Ha en jättebra tisdag,
Kramisar
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback