....ja...ja..jaaaa

....*suck*....jag skäms.... :-)!!!

Folk börjar nämligen undra om jag har lagt ned bloggen!! Men det har jag INTE...jag lovar :-)
Men kära vänner, jag har bara 2 armar - och just nu så har jag en liten son (Tim) som bara skall vara hos mamma hela hela tiden. Att sitta framför datorn finns INTE med på hans lilla "världskarta"! Så är det bara.

Men men nu har jag iaf laddat upp en del kort så ikväll när barnen har lagt sig, och Micke är på jobbet så tänkte jag sätta mig här en stund. Så förhoppningsvis så finner ni ett och annat nytt inlägg imorgon bitti.

Hav förtröstan så länge!

Kramisar
Mia (som nu skall sticka upp till Felix's skola för att hjälpa till med julpysslet)

Kommentarer
Postat av: Mika

Nämen Mia, har du inte fler armar??!!! *fniss*

Fick du mitt mail ang tomten? jag förstår att du har mycket att göra, men du kan väl skicka mig Lottas o Jerkers mailadress så kan jag skriva till henne!

Kram kram
Marika

Postat av: Anki

Nu ser jag fram mot morgondagen, först lussefirande och sedan nya kort, riktigt roligt.

Kram,
din faster

2007-12-12 @ 15:45:28
Postat av: Anna-Karin

Vad roligt att läsa om er igen, förstår att barnen tar tid & inte vill att uppmärksamheten tas ifrån dem. Den tiden skall ju de få ha, våra guldklimpar som vi väntat på så länge!

Sköt om er!
Kram/ Anna-Karin med familj

2007-12-12 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback