Julfest på pappa Mickes jobb

I söndags den 9 december 2007 var vi på Perstorp Oxo's julfest. Alltid lika superbra. Mycket pyssel både för stora och små och ni som känner mig vet ju att jag älskar att pyssla ......men bara till jul :-)

 73944-627
Felix lägger "sin touch" på ett av pepparkakshusen. Kusin Linus i bakgrunden
tyckte inte att det var lika kul :-)

73944-626
Jag och Tim målar på en skål att äta frukostflingorna i!! Han var jätteduktig
73944-625
Grabbarna Grus har varit och besökt tomten i hans tält, där fick man var sin
påse med över 1 kg godis i.....ajajaj vad säger tandtrollen om detta ??
73944-624
Jag och Tim skall doppa våra marsipanfigurer i choklad!
73944-623
Äntligen kom vi så god tid att jag hann göra min egen dörrkrans!
73944-622
Tim, jag och Linus gör marsipanfigurer.

Även Jan och Veronica var med fastän de inte syns på bild!!!

Så var jag åter igång med bloggandet!!! Fast nu lär ju inläggen hamna huller om buller eftersom jag ligger 3 månader efter i tiden!! :-) men men den som väntar på något gott.......

Nu skall jag sova......har precis tagit ut den sista plåten med lussekatter...hmm...kl är 2345!!! Men imorgon så är det ju som sagt lucia och vi är inbjudna till Felix's klass att fira lusse!

Kramisar
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback