Golfskola

Denna veckan, tisdag-torsdag, så har Felix och hans kusin Linus gått i golfskola ute på Tjörns GK.
Mormor och morfar har hämtat Felix här hemma och kört honom och varit med ute på banan.

Första dagen var det spännande med de nya kompisarna och "fröken" som Felix kallade henne. De fick själva presentera sig mm. Det roligaste hade varit när de fick gå ut och plocka upp alla bollar som de hade skjutit iväg :-)

Igår när jag frågade vad de hade gjort så fick jag svaret - kollat efter grodor!!! Ja på TGK finns det mycket grodor! :-) Ja men golfen då - ja det var väl bra svarade Felix!

Idag - sista dagen - åkte jag och Tim ut och tittade på lite. Och tänka sig idag så hade ALLT varit lika roligt, stå på driving ranchen samt att putta! Eller som Felix säger - skjuta försiktigt med den platta klubban!!!

Lite bilder ifrån idag bifogas!
73944-525
Min bror Jan, Tim och min mamma Birgitta
73944-524
Felix "tar i för kung och fosterland"!
73944-526
Pron samt barngruppen med Felix i spetsen
73944-527
"Grabbarn Grus" dvs kusin Linus och Felix övar puttar!
73944-528
Diplom, klistermärke samt en pin fick de efter kursens slut.

Själv så slog jag lite bollar på driving ranchen. Undrar just om jag kommer att ha träningsvärk imorgon, det är ju nästan precis 6 år sedan jag höll i en klubba. "Lade ju golfen på hyllan" när vi åkte till Vietnam och hämtade Felix i juli 2001! Men jag måste erkänna att det var KUL!!! Får väl ta upp detta igen sedan när Tim är lite större.

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Mia

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej familjen!
Det var ju förra veckan det var golfkurs. Har det inte hänt något sedan dess.
Undrar
mormor

2007-07-04 @ 11:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback