Midsommarafton...

...regnade nästan bort. Vilken tur att vi håller på att bygga ut :-) Vi satt under taket i nybygget och hade det jätteskönt, varmt och mysigt!!!

Familjerna Ryde och Jonsson var som vanligt "stående inslag" i midsommarfirandet. Skulle nog kännas oerhört konstigt om de inte var med. Vi har ALLTID lika trevligt när vi träffas.

Istället för att som avslutning på middagen äta jordgubbar och vaniljglass så blev det jordgubbar och hemmagjord glasstårta. Den var sååå supersmaskig och när jag gjorde den så tänkte jag - det är ju synd att slänga för det kommer ju att bli såå mycket över......hmmm....så fel jag hade.....inte en endaste smula blev det över !!! Så den måste ha varit god!
73944-521

Hoppas att ni fick en trevlig helg på sjön sedan familjen J.

Själv så tillbringade jag resterande helg med att olja in de nya utemöblerna. De blev så jättefina.

Ha en riktigt skön vecka!
Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Felix!
Har du inget nytt roligt att berätta om. Det har gått en hel vecka sedan midsommar. Vad har du gjort hela veckan? Suttit inne i regnet?
Kram
Mormor

2007-06-28 @ 18:57:30
Postat av: Annica

Hej och tack för senast.
Hoppas att du gör två glasstårtor till nästa år =) den var verkligen jättegod! Receptet tack!
Vi hade det jätteskönt på sjön i helgen.
Nu håller jag på och packar för Barcelona i morgon - med buss... (stöön)
Ha det bra så hörs vi när vi kommer hem (någon gång)
Annica

2007-06-29 @ 14:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback