"Nybakad" student...

Igår, torsdag 31 maj 2007, så tog vår granne Mikael studenten efter 3 låååånga år på Bygg- och anläggningslinjen. Tror jag den heter - han är iaf väldigt duktig på att snickra nu :-)
73944-45673944-455
Mikael hade fått ett stipendium på 5.000 kronor för att han var en så duktig student och god kamrat!

Det e inte illa det!!! Grattis grattis vännen - det är du verkligen värd och jag såg dina toppbetyg!
73944-454
Storasyrran Louise med pojkvän Rickard var naturligtvis på plats!
73944-453
Liksom storebror "Chrille"!

Tänk att dessa barn har sprungit som "barn i huset" här hemma hos oss,
ja det gör de väl fortfarande ibland, fast på ett helt "annat plan" nu!!!
Mikael var bara 6 månader när jag träffade honom första gången, så om ni räknar rätt
så är det faktiskt i dagarna hela 18 år sedan jag såg denna "lilla/stora" kille!!
73944-452
Våra barn avgudar Mikael - han är den store idolen - och är så fantastiskt gullig emot Tim och Felix!
73944-457
Våra små änglar!!!

Vilken fantastisk tur de hade med vädret, för idag, fredag, har det regnat och blåst och varit riktigt kallt hela dagen!

Imorgon skall vi åka till Slottsskogen i Göteborg och träffa lite andra "vietnamfamiljer", det skall bli jättetrevligt!

Ha en riktigt trevlig fredag,
Kram
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback