Premiärtur med båten!!!

Igår den 7 juni var vi, hela familjen, ute på premiärtur med båten. Fast Micke och Felix var ju egentligen ute på premiärtur igår - på nationaldagen - när de sjösatte båten. Men då var ju jag och Lotta på "Mamma Mia" i Scandinavium. Som jag bara måste säga var helt KANON, SUPER, ENASTÅENDE BRA!!! Faktiskt bättre än när vi såg den i London för 7 år sedan! Se den om ni inte redan har gjort det!!!

Lite bilder ifrån dagens båttur!
73944-466
Tim var helt slut och somnade direkt - vi hann inte ens ut ur hamnen!
73944-467
Förste "hopp-i-land-kalle" Felix - hej hopp!!!
73944-468
Micke tog sig en välbehövlig dag på sjön!!
73944-469
Båten - visst e den fräck!?!
73944-470
73944-474
Premiärdopp för Felix - tom han tyckte att det var lite kallt, men bara liiiiite!!!
73944-475
Det blev även dopp för Tim - om än något ofrivilligt, han råkade "välta" när han skulle titta på Felix krabbor som stod i spannen, vilken stod en liten bit ut i vattnet! Men allt går att trösta med lite chips!! :-)
73944-47373944-472
73944-471
Buskillarna - Tim och Felix

När vi kom hem vid 19-tiden så stod termometern som nu i och för sig satt i solen på 38,7 grader!!!!
Vi hade tvärdrag och öppet överallt tills jag gick och la mig vid 00.10, men gu va varmt det var i sovrummet ändå.....*suck*. Men men man skall INTE klaga nu när värmen äntligen har kommit!!

Hoppas att värmen stannar ett tag nu. Det blir nog en liten båttur idag med. Men imorgon, lördag, så blir det barnkalas för Felix. Eftersom vi håller på att bygger om så blir kalaset på Mc Donalds!

Ha en riktigt skön och härlig fredag i solskenet!! Det skall vi ha iallafall!

Kram så länge,
/Mia


Kommentarer
Postat av: Mika

Wow!! vilken superhäftig BÅT !!!
Ni ser ut som ni hade en underbar dag på "skön"...
Lilla Tim ramla i..stackarn!! men som sagt chips botar det mesta...
Vi ses om ett par veckor....
Kram
M

Postat av: Jezzi

Jösses! Imponerade :) där kommer ni tillbringa många härliga dagar i sommar anar jag :)
VI beger oss på vår mc-resa runt midsomar... siktar på västervik, öland, karlskrona, ystad, båstad o sen upp längs västkusten... jag slår dig en signal och hör om ni är hemma när vi passerar!
Jag har skrivit ut karta från hitta.se - ligger huset där som säger?? =)
kram Jasmine

2007-06-12 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback