God Jul!

Vi vill önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År 2009!

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Tack detsamma! Hoppas ni får en riktigt härlig jul ni också - jag skickar ner ett par dm snö åt er så blir det lite mer lagom häruppe också =)



Kram o hälsa alla grabbarna!!



/Jasmine

2008-12-23 @ 00:04:33
Postat av: Fam T

GOOOO JUUUUUL!!!

NU har vi kommit hem fr Micke och dom, vi sitter nu i köket och "surfar"!! kl är över 24, och jag skall snart hoppa i säng!!

STOR KRAM, och jag hoppas att ni har haft en härlig julafton!!

Mika

Postat av: Mia

Detsamma vännen!

Vi hade en så bra jul vi kunde, med tanke på att Timpan är sjuk. Vi hade jättetrevligt, lillebror och brorson var också med. God mat och myyyyycket julklappar!!! En fiiiin till mig - en ny kamera!!!

Hoppas att vi kan ses snart!

Kramis

Mia

2008-12-25 @ 10:49:14
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback