Lussefirande

I fredags morse var det dags att få le och skratta lite mitt i all bedrövelse som varit.

Tim hade lussefirande på dagis och jag, Micke och Felix var där och tittade.

Vilka duktiga barn vi har!!! Vår lilla pepparkaksgubbe sjöng inte så mycket utan mimade mest :-) Men han kunde ju sångerna i allfall, det visade han prov på både före och efter (i hemmiljö)!!!

Timpan strax innan vi skulle gå ner till dagis - kortet taget hemma hos mormor och morfar (vi har ju bott där i en vecka medans de har gôttat sig på Tenneriffa!)

Alla goa barn på dagis!!!

2 goa pepparkaksgubbar, bästa kompisarna Atle och Tim!

Pajasen Felix :-) Puss älskling

Ha en riktigt skön tisdag - det skall jag ha - jag skall fira min 29:e (NOT säger Micke) födelsedag och vi tänkte nog ta oss en tur till Liseberg, vi har ju som bekant fortfarande inget kök!!! Det kommer vecka 6 2009!!!!!

Kramisar
MiaFia

Kommentarer
Postat av: FAM THONELL

GRATTIS GUMMAN PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!!

TÅRTA BLIR DET VÄL NÄR VI KOMMER HEM??? ELLER DET KANSKE VI FÅR TA HEMMA HOS OSS DÅ, FÖR VI HAR KÖK!!??? ;o)



STOR KRAM/ THONELLARNA

2008-12-16 @ 10:55:00
Postat av: Anonym

Ja tack. Det ser vi fram emot:-)

2008-12-17 @ 10:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback