2 år sedan idag.....

är det sedan vi klev av planet i från Hanoi och satte fötterna på svensk mark igen!! Vi kom hem med vår andra lilla ängel, Tim den 1 februari 2006! Jösses vad dessa 2 åren har gått fort...man hinner inte riktigt med!!
73944-696
Jag och Felix passerar tullen på Landvetter, Micke i bakgrunden
73944-698
Tim undrade så varför han pälsades på med så mycket och tjocka kläder.
Och vem i hela fridens namn är det som håller mig ??? Jo mormor!!
73944-697
Äntligen hemma i "min säng", sover med lite halvöppna ögon så att jag inte missar något!!!

Ha en skön helg!
Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Mia

Trött e jag ser jag....det är ju inte Felix som sitter i babybjörnen....utan det är ju lille TIM!!!
Tror att blåsten och regnet har tagit "knäcken på mig". Minnet har nog blåst bort :-)

Postat av: Jezzi

Underbara bilder =) Jag längtar såå tills det är vår tur...

Kram o hälsa grabbarna!

2008-02-03 @ 17:22:05
URL: http://ladyj.blogg.se
Postat av: applecore

Hej! Tack för kommentaren i min blogg. Jag kan bara säga detsamma (vilken fin blogg du har och kul att läsa om era adoptioner!). Era killar var verkligen jättestiliga.
Ha det så gott!
/Helena

2008-02-04 @ 13:07:29
URL: http://applecore72.wordpress.com/
Postat av: Mika

Tjingeling!!
Imorgon åker vi till Österrike för 1v skidåkning!
Vi mår bra, Ellen har iofs haft en släng av magsjuka..*bläää*..
Kram på er o hälsa grabbarna "grus"!!

Marika

2008-02-15 @ 17:30:13
URL: http://famthonell.webblogg.se
Postat av: Birgitta

Hej skidåkarna!

Nu vill jag gärna se lite bilder från er första vinterlovsvecka i Sälen. Fina soliga bilder på alla skidåkarna.
Kram
Birgitta

2008-02-17 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback