En bild....

....säger ibland mer än 1000 ord! Visst e den underbar?!
73944-663
Tim och morfar läser - en sak som Tim fullkomligt älskar!

Helgen var bra. Den började i fredags med Tim's familjedag - som var det senaste inlägget.
På kvällen var vi hos familjen Rossing och käkade middag och hade det jättetrevligt.
Vi åt god mat och tjôtade och helt plötsligt så var klockan över 0100!!! Och våra 2 busar de sov
ju naturligtvis inte, och ville INTE åka hem. Alla var verkligen på "topp"!

Men men - jag skulle ju köra hem , tyvärr så har ju familjen R "blivit med katt" så vi kunde inte
sova över (jag är ju så himla allergisk). Men men Björn lovade att inreda gäststugan SNART!!!
Jag håller Dig till ordet - Björn (puss)!!!

Vi var hemma strax efter 0200 och då stupade vi alla fyra i säng. Ja barnen och Micke somnade
ju i bilen hem de!!!

Lördagen slappade vi bara och tog det allmänt lugnt. Hade besök av Micke och Filip en stund.
Filip stannade kvar och när jag skulle åka och handla i Std så körde jag hem honom. Söndagen
var ännu "slappare". Plockade bara bort "julen" och bara va..... det är skönt ibland.

Ha en bra tisdag!
Kramisar
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback