Grattis grattis grattis

till min lilla pappa som officiellt blir PENSIONÄR idag den 28 januari 2008!!! 65 bast blir han lilla pappa!!!
HURRA HURRA HURRA
image695
Hoppas att ni har det bra tillsammans med Anki och Martin!

Bifogar även några kort ifrån pappas "överrasknings-pensions-fest" som "Berra" hade ordnat i juni 2007 när han slutade sitt arbete som idrottslärare på Häggvallskolan. Som för övrigt var en kanonfest där vi, jag och Micke samt min bror och svägerska och lilla mamma var inbjudna till. Tack Bertil, det var supertrevligt!!!
image693
Snygg skall man vara medans arbetskamraterna håller tal!!!
image694
Inte ett öga var torrt!!!

Kramisar
Tim, Felix, Mia och Micke

P.S Opa inte hemma nä komma mig nu D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback