Avslutning och gradering!

Igår kväll, läs tisdag 27 maj, så var det avslutning i BJJ.

Jag hann väl precis hem och hämta kameran och "slänga av mig" arbetskläderna och in i bilen igen. Hemma 1720 åkte 1730 och var inne i träningshallen i Stenungsund 1755!!! Stressigt .......nääääädå :-)

Felix graderade sig och har nu 2 streck på sitt bälte. Han är verkligen superduktig. Jag måste erkänna att jag blev lite stolt när han vann över en kille som har gått 1 år längre än Felix och har 3 streck på sitt bälte. Sträckte allt lite extra på mig där!!! *gapskrattar*!!! Men ärligt talat - Felix är supersnabb och har en bra teknik. "Räkar sig ur" svåra situationer och klarar även att att "kasta omkull" de som är huvudet större!

Lite bilder följer från kvällen. Eftersom jag inte har hunnit tala med några av barnens föräldrar så står ej namnen på barnen utsatta här på bloggen. Några har jag dock fått klartecken ifrån.
73944-734
En del av de duktiga killarna och tjejerna i miniorerna och juniorerna.
73944-73673944-735
Felix och träningskompisen T
73944-737
Viggo - som också blev graderad till 2 streck!
73944-739
Tim skulle hjälpa pappa Micke som filmade, han var väl inte mycket till hjälp direkt :-)
73944-738
Felix och träningskompisen A
73944-742
Kom igen nu Felix - gör ett "ryck"
73944-741
Emilia har Felix i ett "järngrepp" :-)
73944-743
A och Viggo går sin match!
73944-744
Vinnare på poäng - VIGGO!!  Både Viggo och A är helt slut! :-)
73944-745
Felix går sin första match - på skoj mot H (som har 3 streck)
73944-747
Nä nu jäklar - H tar sats och får ner Felix i mattan
73944-746
Men Felix kommer tillbaka och .....
73944-748
VINNARE på poäng - FELIX!!!!!

Ha en superhärlig torsdag i det vackra sommarvädret!!
Kramis
Mia

Kommentarer
Postat av: Marika

Hejja Felix, Hejja Felix!!!

Hela fam T ropar från Prag!!!!

Vi kommer till Sverige runt den 4:e Juli!
Sover nog ute hos mamma o pappa den 1:a natten hemma, sen blir det iväg ner till hisingen och öppna våran container med möbler och "plocka" ut sängar, soffa, matbord, stolar o TV!!
Och köra upp med det till huset på Höviksnäs!!
HG ser INTE framemot detta kan jag tala om!!

Vi hörs!
Kram till er alla, vi syns snart!!

Fam T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback