ojojoj....

... va längesedan det var jag skrev ett inlägg här på bloggen *skäms*. Idag är det en hel månad sedan!! *suck*!!

Det har väl hänt litegrann sedan sist. Det har varit lite blandat smått och gott. Allt ifrån att "vårsommaren" har kommit till Tjörn, att nästan ha blivit färdiga med badrummet, varit på besök på Emaus och lite sjukdom (ja det är väl värt ett alldeles eget inlägg det så "galet" som det blev) och nu till sist här i veckan kurs i Oslo.

Ja det var väl "de hele" :-)

Skall lägga in lite bilder både på badrum och på besöket på Emaus, men nu är kl alldeles för mycket och jag skall jobba imorgon - härliga fredag!!!

Ett litet foto kommer här - taget den 18 april kl 19.19 utanför köksfönstret!! Kolla in utetemperaturen!!!
Tyvärr gick det inte att ladda upp bilder - unknown error, får se om jag får svar på detta imorgon.

"I-alla-fulla-fall" så var innetempen 22,7 grader och utetemperaturen 20,9 grader!!!!

Soliga underbara hälsningar
Kramis
/Mia


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul att äntligen få höra något, men vilket kort????? Jag ringer dig en dag så vi får prata lite.
Jag träffa Tim en dag, han och morfar var uppe och åt lite glass, mysigt.
Kram,

Anki

2008-05-09 @ 11:12:55
Postat av: Mika o Ellsan

Här har vi oxså "gött o varmt* Ääääääntligen har sommaren kommit....som jag har längtat!!

Kram o Trevlig helg på er fam Karlsson!

Kram
M o E

Postat av: Malin

Maria; Tack så mycket! Det glädjer mig att du gillar bloggen. :) Så kul att din sambo blev inspirerad till att göra träd. :) Jag får återkomma med info om hur trädet är uppsatt. Sambon har använt sig av några prylar till att hänga upp trädet. Ska be honom om länken i morgon. Lycka till med trädtillverkningen! :)

/Malin

2008-05-19 @ 21:32:50
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har vi väntat länge på en uppdatering. Hur går det med huset? Vad gör Felix och Tim när dom är lediga från dagis och skolan? Kan vi inte få se lite nya fina bilder på hur ni har det.

Kram Birgitta

2008-05-23 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback