Uppvisning av BJJ

Ikväll var det uppvisning av Kampsportsakademin på torget i Stenungsund. Vädergudarna var verkligen med oss och det var dessutom mycket människor och tittade. Nedan ser ni lite bilder av de duktiga BJJ utövarna!

Utav de 304 bilderna jag tog - japp det gjorde jag!!! Så kommer här ett liiiitet utval!

Jag skriver inget under bilderna då jag undviker den sjätte bokstaven i vårt al.abet som inte längre går att använda på min dator :-( jag blir sååå trött.

























NU E DET SLUT!!!

Hoppas på solsken imorgon på Tjörn Runt - men det verkar inte vara jättestor chans till dett tyvärr!
Vi .år se om vi orkar upp till starten!

Kramisar
Mia



Kommentarer
Postat av: Morbror Jan

Hej "LillKarlsson"!!! Va duktig du är!! Du måste ha brottat ner allihopa, eller?

2009-08-15 @ 16:29:48
Postat av: Morbror Jan

Hej "LillKarlsson"!!! Va duktig du är!!! Du brottade väl ner allihopa, eller...

2009-08-15 @ 17:09:32
Postat av: Anonym

Det var jätte-kul att se dig uppträda, du är bäst Felix:-)) Kram, Anki

2009-08-16 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback