Inget nytt under solen....

... förutom att det var så där himla snorkallt imorse igen.
- 2 grader och jag fick skrapa rutorna när jag skulle köra barnen.

I lördags var vi på "fiiiinbesök", vi var hos fam R i Torslanda.
Oj vad barnen hade sett fram emot detta. Tim frågade mig varje dag
när vi skulle åka till hans Johanna....mamma jag ääälskar min JoHanna.
Han låter så himla gullig när han säger Johanna, han betonar alltså H:et väldigt mycket!! :-)

Vi fick jättegod mat och satt och pratade hela kvällen, helt plötsligt så var kl 0200!!
Ojdå tycket Micke - dags att åka hem. Så in i bilen med barnen som hade somnat i soffan
tidigare under kvällen.

I söndags var det härligt väder ute. Barnen hade lite picknick i kojan och jag var inne och
röjde i klädkammaren. Bort med alla vinterjackor, mössor och vantar.
Härligt härligt!!!

Så nu inväntar jag värmen igen!

Känner även av pollen :-( näsan rinner och ögonen kliar så det är väl dags kan jag tro.

Hej hopp och ha en riktigt skön och härlig tisdag!
Kramisar
MiaFia


Kommentarer
Postat av: Monica

ni är sååå välkomna tillbaka:-)

mössan ligger på lådan så Tim slipper få vind i håret...

massor av kramar

Monica

2010-04-20 @ 16:00:09
Postat av: Ingrid fd tjörn

Maria

Uddevalla tingsrätt söker personal. Ansökan ska vara inne senast den 7 maj 2010. Hoppas du känner

för det. Kram Ingrid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback