106 år...

... skulle morfar Anders ha blivit idag om han hade levt!!! Jösses vad tiden går. Men han levde iaf ett lååångt liv, han dog 1989 så han blev iallafall 85 år gammal, det är inte dåligt det!!

Idag skiner solen och det är 6 minus och strålande sol!

Jag skall alldeles strax köra iväg Felix för sin första träning på FUNKY KIDZ!!!

Mamma - jag skall bli nästa Michael Jackson förstår du!!!! YES go Felix, go Felix!!! :-)

I eftermiddag har jag som "den fantasiskt snälla storasyster jag är" :-) bjudit hem lillebror och brorson på middag.
Stackars Jan som igår var iväg till Kungälv för att få ta bort sin gipsskena ifrån armen, blev istället helgipsad!!
En god nyhet var istället att Linus INTE hade brutit näsan, det var bara en rejäl smäll!

Ha en riktigt bra dag i solen!

Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Roligt att du tänker på morfar. Jag tänkte också på honom i morse. Funky Kidz kommer att passa Felix som handsken tror jag.

Snällt av dig att ta hand om lillebror, gulle dig.

Kram

2010-02-06 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback