det värsta med....

....det här jäkla skitvädret - nu menar jag inte snön, utan grejen att det nu har börjat regna och luftfuktigheten närmar sig 100 % - är att Tim blir så kass i luftrören, astman slår till som ett hammarslag och natten har inte varit speciellt rolig. Han sov bredvid mig så att jag kunde sitta upp med honom i knät. Till saken hör att han somnade nog inte förrän vid 23-tiden och när kl var 02 så var det "kört". Trots medicin så hostade han hela tiden, men trött som han var lillskrutten så sov han ju trots att han hostade, annat var det med mamman :-)

Nu sitter grabbarna Karlsson (Felix, Tim och Micke) och spelar kinaschack i köket och jag ligger i sängen och "läser" aftonbladet och expressen :-)

Lite får man väl unna sig när man har namnsdag:

GRATTIS alla mina namne på Maria-dagen!!! (och ja även en liten tanke går till lilla mormor som tyvärr inte finns med hos här på jorden, hon glömde aldrig en namnsdag:-) saknar dig mormor!).


På tisdag är det dags att hämta svärföräldrarna på Landvetter, de har varit i Thailand sedan i början på januari!!!

Det är bara att hoppas att väglaget blir bättre, nu när det har varit plusgrader och snön har börjat smälta så är det ju bedrövligt. Igår kväll när vi gick hem ifrån Fredrik, Ulrika och Nea så var det isgata på vårt område. Det hade frusit på och var 3 minusgrader....

Ha en bra söndag alla!
Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis lilla Mia på namnsdagen. Vi skall fira dig idag med att gå och titta på firandet av helgonet S:ta Maria i staden Rota. Det blir mycket flamenco och hästar. En häst lär dansa flamenco med en dam.

Spännande. Ha det så bra. Ge barnen en kram från oss.

2010-02-28 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback