lite mer bilder ifrån Sälen..

...kommer här. Idag torsdag har vi varit i backen, eller rättare sagt Micke och Felix åkte i backen, fast först tog vi en fika på "faster Majkens". Tim somnade när vi var på väg till bilen....så det var bara att softa och ta det lugnt i en timme tills han vaknade igen. Därefter mötte vi upp Micke och Felix i värmestugan och drack lite varm choklad.

Här kommer jag mamma - och min nya hjälm e såååå skön!

Tim är lika snabb varje gång med att få av sig overall, mössa och kängor :-)

Efter en kort paus stack grabbarna ut i backen igen och jag och Tim åkte lite pulka. Snöandet tog i mer och mer så vi bestämde oss för att gå in....på afterskin ;-) Partypatrullen spelade och det var ett väldans drag!

Felix och Micke på väg upp i Express 303

det är tur att Felix har gula kläder på sig så han syns i snöandet!

Timpan och jag tog pulkan

snart dags för afterski :-)

Partypatrullen ifrån Stenungsund var på plats i Lindvallens Wärdhus
VILKET DRAG!!

Vi fick låna hörselkåpor i baren!

När vi kom hem så ville Felix åka lite längdskidor, så jag var med honom
en stund uppe i spåret som går precis utanför huset. Han åkte fram
och tillbaka fram och tillbaka - superkul!

Kolla här mamma - här kommer jag!

Vasaloppet nästa :-)

HURRA VA JAG E BRA!!!

På kvällen käkade vi middag och bara myste. Alla grabbarna Karlsson somnade tidigt,
och jag försökte att ladda upp bilder hit till bloggen, utan något större reslutat.
Vet inte varför det gick så trögt, lyckades bara få upp 1 bild på 1,5 timme.
Så därför så har inte inlägget lagts upp förrän nu idag, då gick det på ett
litet kick att ladda upp alla bilderna.

Nu har Micke precis kommit hem ifrån apoteket, han har köpt Voltaren och Alvedon till mig.
Vaknade i morse och kunde knappt röra mig, högra skulderbladet och nacken var hårt och stelt.

Strax blir det lunch - "leftovers". Ris och korv stroganoff samt potatis och kallops.

Därefter blir det nog att gå ut lite i snöandet. Nu har det snöat nästan upphörligt sedan i tisdags :-) och dessemellan så tittar solen fram små stunder.
Barnen tycker iallafall att det är toppen och är just nu ute och bygger på sin snögrotta!!!

Kram och ha en riktigt skön fredag :-)
Mia




Kommentarer
Postat av: Birgitta o Lolla

Ni ser ut att ha det bra. Hoppas att ni inte snöar inne tills imorgon. Hörde att det är mycket snö p.g hemma. Kör försiktigt hem. Hälsa Lotta om ni träffar henne. Vi har 3 min. ner till stranden, för en stund sedan var pappa där och då var det 4 st. windsurfare som seglade fram över vågorna.



Kram

Mamma o Pappa

2010-02-19 @ 19:17:09
Postat av: Daniel

Hälsa Mikael att hakbandet ska vara knäppt om den ska göra någon nytta :-)

2010-02-21 @ 05:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback