Mitt i natten

inatt kl 0356 så väcktes jag av Tim, han slog lite lätt på min arm och tittade på mig med sina små rådjursögon

- hej mamma, sa han och pussade mig mitt på munnen
- hej själv, svarade jag - lilla vännen det är mitt i natten du måste sova
- men jag ville bara säga att JAG ÄLSKAR DIG MAMMA, fick jag då till svar

så fick jag en stor puss och en varm och go kram, han vände sig om och somnade som en stock, och där låg jag, och kunde inte somna om!

Micke jobbade i natt (och ni som känner mig vet ju att jag inte är så förtjust i mörkret och sova ensam) så Timpan sov hos mig och någon gång under natten så har ju även Felixen kommit och krupit ner för han låg där så sött och snusade då jag vaknade av Tims lilla "samtal".

Idag skall jag på återbesök till Uddevalla Hud, de skall väl kolla hur såret har läkt och "gå igenom" och kolla så att det inte har dykt upp några nya märken. Huvudvärken börjar så sakteliga ge med sig. Gjorde ju en CT-scan och lite annat för ett par veckor sedan och det visade inget onormalt, det känns iaf jätteskönt. Förmodligen trodde läkaren att värken och tröttheten berodde på den blodbrist och järnbrist som jag hade. Att värdena hade sjunkit så fort och att min smärtgräns inte är så hög. Äter nu järntabletter och lite annat så får vi se hur det blir, men magen är inte jätteförtjust i detta. Så tips på vad man skall äta emottages tacksamt :-)

Ha en jättebra tisdag!
Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Anki

Så underbart, Mia. En sådan liten goding. Man blir alldeles stum. Kramis

2010-01-26 @ 16:16:49
Postat av: Birgitta

Han är så underbar. Jag längtar så efter Er. Hoppas att du får sova lugnt inatt. Önskar att Tim var här hos mig och väckte mig så mysigt.

2010-01-26 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback