Pepparkakshusdemolering!!!

Igår var det ju så kallt, minus 14.2 grader så vi höll oss inne mestadels av dagen, förutom en 1 timme på eftermiddagen då barnen gick ut och lekte i snönt.

Men som sagt på förmiddagen var vi inomhus och jag fick hela tiden höra - mamma vi har inget att göra!!!

Till slut sa jag - men ni kan väl "riva" pepparkakshuset lite försiktigt....hmmm

Försiktigt var det väl i 2 sekunder sedan så blev Tim oerhört kaxig och helt plötsligt så låg hela huset i "ruiner". Först var väl tanken att de bara skulle pilla bort lite karameller :-)

kolla här Felix - här får du en liten bit

kolla va vi kan mamma!

men mamma jag e försiktig med saxen, jag lovar!

ojdå - där smet en liten bit...

nja....det var inte så himla gott ändå!

tror inte jag vill äta upp detta....

kolla mamma....saxen kan användas som hammare och då.....

..går det så här.....mamma va hände??

MISSION ACCOMPLISHED!

Ha en riktigt skön och härlig söndag i kylan!
Här är det minus 13.6 grader i skrivande stund (kl 10.40)

Kramisar
Mia


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vilken långhårig kille som demolerade pepparkakshuset! Var är ditt leende Felix, jag saknade det. Kram mormor

2010-01-31 @ 11:26:08
Postat av: Anonym

Vilken långhårig kille som demolerade pepparkakshuset! Var är ditt leende Felix, jag saknade det. Kram mormor

2010-01-31 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback