Trist....

...igår var jag på återbesök på Uddevalla sjukhus. De skulle kolla hur läkningen på operationssåret, det såg bra ut tyckte dom. De "scannade" även av hela mig, ifrån huvudet till tårna :-) Mätte ett par prickar som de ville att jag skulle hålla extra koll på.

Tråkigt nog så hittade de en prick som de ville ta med en gång, då kommer ju de där tankarna igen som man helst inte vill tänka. Läkaren kunde inte säga om den var malign eller inte direkt utan jag är tvungen att vänta ett par veckor på besked...*suck*.

Skall på återbesök igen om 3 månader, känns ju iofs bra att de håller riktigt bra koll på en!

Så gårdagskvällen var väl rätt sådär måste jag erkänna, och dagen idag har bara varit "slö". Tim har varit ledig från dagis och vi har spelat spel, läst bok och "pärlat". Han älskar att "pärla". :-)

Han har gjort en alldeles speciell pärlplatta till sin lilla mormor som hon skall få när hon kommer hem!

Kram och ha en fortsatt bra onsdag!
Mia

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Oh vad jag blir glad! Skall jag få en speciell pärl-

platta. Är den för att hänga på väggen eller för att ställa kastruller på??

Tusen kramar Mormor. Morfar hälsar

2010-01-27 @ 17:16:29
Postat av: Ingrid fd tjörn



hallå vännen. Jag tänker på dig och känner på

mig att allt kommer att gå bra. Varje dag en

underbar pärla

Kram Ingrid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback