Årets första dopp!!!

Ikväll när jag satt på tåget så ringde Micke och sa att jag skulle svänga ner till hamnen så låg han och
barnen och väntade där med båten!!!

Åh va härligt, för när jag öppnade dörren ut från tingsrätten så var det som att gå in i en vägg.
Herregud, man kunde ju tro att man var tillbaka i Vietnam i juli 2001 när vi hämtade Felix,
då var det verkligen "hetta".

Ja ni ser ju själva på tempen. Detta var kl 1740!!!

Jag åkte som sagt ner och parkerade i hamnen och sedan "drog vi iväg"....så härligt! Det var premiäråk för mig, barnen och Micke var ju ute i fredags när jag var på jobbet.

Vi åkte ut och la oss mittemot L:a Brattön ... och hoppade i och tog årets första dopp...i saltvatten.
Förra helgen så blev det ju premiärbad i Vänern!!! Men det finns ju inget som går upp emot saltvatten :-)
eller hur?! Där låg även Ellinore, Anton, William och Rasmus och "guppade" i sin lilla båt. Vi badade och hade mysigt en stund innan de bestämde sig för att "dra sig hemåt".

Timpan och pappa Micke i vattnet - härligt härligt!

Fisken Felix

Till och med Tim tyckte det var toppenhärligt!!!

Felix håller koll på "brännisarna"

lite pastasallad i magen gör susen på en liten kille!

Felix och Tim på väg hem!

Vi hann nästan ända in i hamnen innan Tim somnade! :-) Tror inte att vi har lyckats åka båt någon
gång utan att han somnar! Jag tog med honom i bilen hem och han vaknade inte ens när jag klädde av honom.

Micke och Felix stannade till en stund nere vid båten och fiskade krabbor. Nu så är de i poolen och svalkar
av sig innan läggdags. Tror det är dags att stänga ner för jag hör att åsken mullrar för fullt.

Kram och ha en jättebra tisdag,
MiaFia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig Mia, inget går upp mot saltvatten. Gjorde också mitt premiärdopp i måndags, underbart. Kram

2010-07-14 @ 08:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback