21 år...

... tillsammans firar jag och Micke idag. Tror inte att han kommer ihåg det, men jag har iallafall lagt en flaska skumpa på kylning ;-) kanske kan det bli lite mys - man vet aldrig ;-)

MEN JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ DIN "VIRRPANNA"

Idag har barnen barnen klippt sig. Medans de blev klippta slängde jag ur mig - det finns inte tid till mig med?
Jag tappar så otroligt mycket hår just nu, vet inte varför, men så är det - får stora tussar i handen... :-(

Jodå Lillemor "klämde in" mig med, SKÖNT!!!

Hämtade sista rullen med tapet, det saknades ju 2 våder, så nu hoppas jag att lillebror
kommer och sätter upp dom.

Ikväll är det avslutning och gradering i BJJ. Har varit och inhandlat present till de 4 ledarna.
Hoppas att de blir nöjda.

Lite bilder ifrån idag, med mobilen, därför ingen bra kvalitet!!!

Före klipp                                      Efter klipp

Före klipp                                        Efter klipp

Bröderna Bus

En vanlig stilstudie på Tim när han är hos frissan *fniss*

Ha en fortsatt bra torsdag,
Kramisar
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback