Återbesök

Har idag varit på återbesök på Hudmottagningen på Uddevalla. Inga nya prickar hittades, förutom 2 som jag skall hålla lite extra koll på. Så istället för att komma tillbaka om 3 månader så behöver jag inte åka tillbaka förrän om 6 månader....yippie!!!

Skulle gjort såååå mycket i helgen. Men ifredags när jag höll på att flytta lite möbler så "small det till" i ryggen. Rörde lite på mig och kände att det var nog inte så farligt trots allt...hmmm....

På kvällen var jag hemma hos Louise på tjejmiddag...såååå trevligt och god mat (som alltid). Men jag satt still i drygt 5 timmar och när jag skulle sätta mig i bilen och åka hem kände jag att det var nog inte riktigt helt ok i ryggen iallafall.

På lördagen hade jag bestämt att jag skulle åka till IKEA för att köpa en byrå och en garderob till det nya sovrummet, men ack vad jag bedrog mig. Kom inte ens ur sängen utan fick rulla över till kanten och få ner benen så jag kom ner på knä vid sängkanten och därefter kunde jag resa mig upp. Jourcentralen nästa!!! Ringde och fick en tid kl 1140, kom in 13.10!!! Stod i väntrummet hela tiden för jag var rädd att jag inte skulle komma upp igen om jag satte mig ner ;-)

Fick smärtstillande tabletter och voltarensalva. Det var en muskel på vänster sida som hade krampat och sedan fastnat i det läget. Men har nu ätit tabletterna och smörjt med salvan i 3 dagar och det har hjälpt jättemycket!!!

Så inget IKEA för mig, får se om jag tar det imorgon eller på onsdag på väg hem från jobbet. För imorgon är det dags igen, skall jobba tisdag och onsdag denna veckan....SÅÅÅ ROLIGT!

Jo förresten i söndags så fyllde ju lillebror år, hela 39 år gammal!! Nästa år så smäller det - bara så att du vet så åker systeryster gärna någonstans "långtbortistan" *fniss*.

Vi var hemma hos mamsen och papsen i lördags kväll och firade JanBanan. Jag och barnen för Micke var med Fredrik på STCC i Göteborg, och de 2 "ramlade in" någon gång på natten....(inte helt "raka" skall väl tilläggas). Men de hade haft fantastiskt roligt så det var ju bra.

Igår på nationaldagen så tog jag det mest lugnt med min rygg. Läste färdigt min bok - Slaskjobbet av Christina Larsson. Riktigt bra faktiskt.

Vad döljer sig i frysboxen som änkan Elsa Karlsson och hennes hund Lufsen upptäcker på parkeringsplatsen en strålande oktobermorgon?
Vad har hänt fyra familjefäder, bosatta i samma del av Göteborg, som spårlöst fösvunnit under sommaren?
Kriminalkommissarie Ingrid Bergman och hennes sammansvetsade team tror sig snabbt ha löst fallet, men...

Samtidigt plågas Ingrid av sin egen familjetragedi som pågår och pågår

På lördag blir det barnkalas. Vi har bjudit hela dagisavdelningen - 20 barn. Får se om alla dyker upp. Vi hoppas på solsken eftersom det blir poolkalas!

På söndag blir det 5-årskalas -  Timmelimpan fyller ju 5 år den 13 juni!!!

Kramisar alla och ha en riktigt bra vecka!
MiaFia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback