Fritidsläger på Sunna 16-18 juni 2010

Lite bilder ifrån lägret på Sunna som jag och Felix var på i förra veckan. Vi åkte på onsdag lunch och var tillbaka på fredag lunch. Hade supertrevligt och barnen hade jättekul! Vi hade lika bra tur med vädergudarna iår även om vindarna var lite väl "frostiga". Men som sagt solen sken och barnen, fröknarna och föräldrarna med den! :-)

Ni som känner mig väl tycker väl att det var lite lite kort tagna ioma vi var borta i 3 dagar, men kära vänner detta är endast några få få få. Jag tog 570 kort!!! Har lovat fritids att försöka göra en likadan "film" som förra året. Får se när jag hinner med detta bara.

Nyss "landat", alla barnen väntar på instruktioner ifrån Jane & Co!

Lunch - makaroner och köttbullar samt morotsstavar!!!

Snart framme vid vattnet, Felix och några av hans kompisar!

Kan inte påstå att det var speciellt varmt, men det stoppade inte badälskaren Felix!

Felix och Anton fiskar

Felix och Viggo

Jag och Felix myser lite (inte ofta man får det när kompisarna är i närheten)

Mashmallows-grillning J och Felix

Lite småkyligt blev det på kvällen

Här väntar alla med spänning på vad MajLiz skall läsa för saga!

Frukost dag 2. Felix, C-R, J och J

Alla har väl varit på danstävling direkt efter frukost :-) E och Felix

Efter lunch blev det t-shirt-målning

Sedan öppnade ju den efterlängtade kiosken. C-R och Felix stod först i kön!

Jag och Kristina "höll i" kiosken. - Vad får det lov att vara??? :-)

Felix hugger in på Taco-buffén!!! mumsfillibabba!!!

Micke och Timpan dök upp på kvällen och var med och spelade GODISBINGO!!

BIIIIIINGOOOO!!!!



Tim ville inte spela godisbingo utan han passade på att leka lite istället

tre gånger M fixar korvgrillningen (M, M och såjag M)

Felix med två av sina kompisar, E och A

Frukostbordet!


Sedan var det dags för städning, och jag måste säga att jag blev lite
förvånad, flera av barnen såg lite förvånade ut när jag sa att vi skulle
hjälpas åt att städa....hmmm... ja här ser ni en som kan städa - tänk om
det kunde vara likadant här hemma *fniss*

A och Felix

Alla glada barn, fröknar och föräldrar!

En supernöjd Felix strax innan hemfärd!

På onsdagskvällen så var jag, Felix och Viggo och tittade på när Nyckepigan (Tim's dagis)
hade sånguppvisning med tillhörande fika. Vi var borta ifrån lägret i ca 2,5 timme.

Kort ifrån sångkvällen kommer även inom kort!

Kram och ha en jättebra måndagkväll
MiaFia


Kommentarer
Postat av: mia

testar om det går att lämna kommentarer....får många träffar men ingen som lämnar "spår efter sig"

2010-06-23 @ 21:26:37
Postat av: mia

jo det gick ju bra!

visa gärna att ni har varit här........kram!

2010-06-23 @ 21:27:41
Postat av: Anki

Vad härligt ni verkar ha haft det. Du har ju lagt in en del kort iallafall Mia, jättefina. Kram

2010-06-24 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback