Grattis vår älsklingskille Tim


idag e ingen vanlig dag...för det är Timpans födelsedag...hurra hurra hurra!!!

Har firat 5-åring idag på morgonen, han har sjungit ja-må-han-leva för sig själv sedan 0520 och ropat när kommer ni...så nu har 2 trötta föräldrar, en pigg storebror och 1 pigg nattgäst (Nea) sjungit för honom....

Äntligen mamma så kommer ni med paket till mig - fick vi till svar!!!


Felix och Nea hjälper till och bär paket

en lycklig 5-åring....äntligen kommer ni!

wow - en ny häst!!!

kolla in kinden på Felix?!

en petshop-målarbok ...wow!

mamma kolla  - ett Jilly NDS - precis som jag önskat mig!!

mera delar till "vattenbanan" - hurra då kan vi bygga upp den idag!!

Nu har Micke "utfordrat" gänget med sina berömda pankisar!! Nea är fortfarande lite förundrad över
att kl bara är 840 och att hon är påklädd, - jag brukar inte ta på mig så här tidigt!! Lilla Nea är nämligen en liten sjusovare emellanåt! :-)

Tror att de skall gå ut och leka om en liten stund. Först så skall vi bara "kriga lite" om det vanliga - tandborstningen. MEN man måste ju trots allt borsta sina tänder ÄVEN om det är ens födelsedag!!

Nu skall jag baka tårta som vi kan bjuda på i eftermiddag när "släkten" kommer på kalas.

Kram och ha en bra söndag i solskenet, som faktiskt tittar fram här hos oss idag.
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback