Skolavslutning

Igår kväll var det skolavslutning för Felix. Vädret kunde inte visat sig från en bättre sida - KANON!!!
Avslutningen var toppenfin som vanligt och det kom ju en liiiiten tår när barnen sjöng den blomstertid - och inte hade jag någon näsduk inte.

Efter avslutningen åkte vi hem till oss, och firade skolavslutningen med pizza och poolbad tillsammans med Daniel, Ewa, Joar, Viggo och Atle....klockan bara sprang iväg och helt plötsligt var den 23.30!!!

Vi skulle ju packa inför fritidslägret som är idag. Men det fick vänta. Packningen är iallafall gjord nu och jag skall strax åka till skolan för att därefter bege mig till Sunna tillsammans med Felix och alla andra barn (ettor och tvåor) på fritids.

Jag var även med och hjälpte till förra året och det var sååå jättetrevligt så det var toppenkul att
även få åka med i år.

Så någon uppdatering av bloggen lär inte bli förrän till helgen, för Micke tja, vad tror ni?? Kommer han att uppdatera bloggen...nääää...tror inte det va?? *fniss*

Några kort ifrån igår kväll följer nedan:

Tim och Felix på väg till avslutningen

Snyggingen Filip

En del av Felix's klasskamrater tillsammans med fröken A

Några fler klasskamrater

först upp på scenen - teaterapan Felix :-)

Strax dags att sjunga...

Felix och hans klasskompisar

E, Felix och Y



Klart att man skall ha hatt och kavaj på avslutningen Viggo!!



Goa Tilde

The Rose - rosceremonin. Barnen i förskoleklass ger en röd ros
till klassen som lämar skolan, dvs femteklassarna!!

Avslutar med ytterligare en bild på mammas älsklingskillar!!

Nu sticker jag och är tillbaka om 3 dagar, hasta la vista!!!

Kramisar
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback