Imorgon...

...är det dags att ta stygn igen. Ioma det var så många så tar de bara vartannat stygn,
allt för att chanserna till att det skall bli ett fint ärr och inte spricka upp!
Får väl se vart jag skall söka mig på påskafton/påskdagen för att få resten av
stygnen borttagna!

Jamen fatta att jag kommer att se ut som ett "lapptäcke" när allt är klart...fast det känns
ju ändå rätt skönt att de håller koll på mig, skall tillbaka i juni igen på nästa koll.

Idag har jag och barnen varit på Boutique Co-Co på Orust - ja ni som inte vet vad
detta är så är det alltså Göksäter, ett ställe mitt i ingenmansland där det finns
ALLT - och det som inte finns är inte värt att ha. Riktigt bra grejor och samtidigt
rätt mycket som man inte behöver :-)

Vi hittade iaf inte det vi skulle ha, MEN vi kom ju inte tomhämta därifrån ändå,
vi hittade ju litet annat "bra-att-ha-saker".

Barnen tycker det är toppen att åka dit, vi brukar nämligen ALLTID fika när vi är där,
det går ju liksom att göra detta utan att bli "barskrapad".

Lyssna på detta:
Felix: 1 st festis, 1 st korv m bröd, 1 st våffla med sylt och grädde samt 1 st munk
Timpan: 1 st festis, 2 st korv m bröd samt 1 st chokladboll
Jag åt 1 st macka och 1 kopp kaffe
Till det facila priset av hela 85 svenska kronor!!!
Japp det är sant - det är väl ungefär vad en macka och kaffe kostar på ett normalt fik i stan!!!

Nu ikväll har jag pysslat lite med att fixa ihop något som barnen kan ha på påskfirandet
i skola respektive dagis imorgon. Bild kommer imorgon!

Själv har jag trimmat kvasten, struntar i katt - allergi you know - sedan
tar jag nog och struntar i kaffekannan och tar med en bag-in-box istället,
jösses så mycket roligare det blir på Blåkulla då!!!

Kram och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback