Operation nr 5 avklarad....

Så imorse var det så dags för operation igen, efter "fadäsen" för 2 veckor sedan när kirurgen på Uddevalla lyckades med konststycket att operera på fel ställe!!!

Detta var alltså femte operationen i ordningen, 2 st i höstas och 3 nu på "vinterkanten". Nu är det bara att vänta och hoppas att återbesöket i juni inte visar på fler förändringar. Fast iofs så vet man ju vad som väntar en isf så det känns ju inte helt skrämmande.

"Min läkare" på hudavdelningen var helt underbar. Hon var verkligen omtänksam och så som man vill att en läkare skall vara....inte som "puckot" på kirurgen! Känns jätteskönt att det finns bra människor. Måste väl villigt erkänna att jag fortfarande är lite förbannad på kirurgen.... men det går väl över såsmåningom.

Operationen tog ca 1 tim och 15 minuter. Mot 4 minuter sist :-/. 26 stygn mot kirurgens 4 :-/

Har sovit hela eftermiddagen och nu har bedövningen släppt helt så jag erkänner att jag har rätt så himla mycket jätteont :-/

Hoppas på att natten blir ok.

Sov gott alla!
Kramisar
Mia


Kommentarer
Postat av: Mika

KRAM KRAM KRAM!!!!!!!!!!!

Må snart bättre min vän!!!!

Postat av: Ingrid fr fd tjörn

Jag tycker du är otrolig. Dina ord från förra operationen har nått många läsare som har förbannat

Uddevalla lasarett. Tänker på Dig

Ha det Kram Ingrid

2010-03-19 @ 16:28:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback