Tårtbak

kl är nu 2330 och jag har precis bakat färdigt tårtan till Felix's vuxenkalas imorgon. Vi tänkte bara ha lite lunch och tårta för farmor, farfar, mormor, morfar, morbror, kusin och "gudbarn".

Felix hade beställt chokladtårta med hallonmoussefyllning....så det fick det bli. Den står nu i kylen och "gottar till sig" :-)

Dagarna sedan operationen har varit sådär, första natten var ett h-e, somnade framåt 0530 tiden och sov ca 1 timme. Somnade däremot 2,5 timme mitt på dagen så det kändes bättre. Andra natten var mycket bättre, sov nästan hela natten med några avbrott då jag råkade lägga mig på högra sidan - som är min favoritsida, har sååå svårt att sova på rygg, men det fick gå.

Hoppas på en skön natts sömn inatt.

Bilder kommer imorgon!

Kram och sov gott!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback