Världens bästa svärmor....

...tror jag bestämt att jag har fått!

Igår när jag kom hem ifrån Uddevalla så stod där en stor bukett tulpaner på matsalsbordet

Sedan hade Tim övertalat farmor att min mamma älskar dom här blommorna med - dom vill jag köpa till henne, och eftersom han har en sån snäll farmor så köpte ju hon blommorna som han fick ge mig!

2 fantastiska rosor och "nåt mer" - jag e ju inte så himla duktig på blommor :-)

Sedan hade ju hon en hel resväska med sig hem med saker till barnen och även till mig och Micke!
Massor med fina tröjor och skjortor till barnen och dessa till Micke och barnen

Nya fina Crocs, vi fick ju även förra året så jag kände att jag inte behövde några nya...
istället så fick jag dessa 2 fantastiska väskor :-) me like!!!



Ni som känner mig vet ju att min passion är SKOR och även väskor!!!

Detta bättrade ju på dagen avsevärt! efter gårdagens fruktansvärda sjukhusbesök.

Nu sitter Tim och farmor och bygger med lego



Visst e vi bra farmor??!!!

Imorgon lördag den 6 mars så blir det BJJ tävling för Felix i Stenungsund.
Kram och ha en fortsatt bra fredag i solskenet
Mia


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja det är en jättebra svärmor du har bättre finns nog inte, var rädd om henne. Jag kan bara ge dig tusen kramar så här på avstånd. Mamma

2010-03-05 @ 18:06:42
Postat av: Birgitta o Lolla

Felix lycka till med tävlingen i morgon. vi håller tummarna, hårt.



Kram

Mormor o Morfar

2010-03-05 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback