En glad överraskning!!!

I måndags läste jag på en blogg (Charlotte Perellis) om en liten hamster som man kunde vinna. Svarade på fråga och tänkte inte så mycket mer på det. Jag vinner ju ändå aldrig!!??!!
För skojs skull gick jag även in i tisdags och läste att tävligen var slut och att vinnarna hade utsetts!!
Läs längst ner på bilden :-)


Snacka om att Timpan kommer att bli lycklig - han har ju tjatat om hamster sedan Tilde fick 2 stycken!!! Nu har han äntligen en allergivänlig hamster!!! Yippie!!!!

Och idag kom det ett stort paket med posten - jag hade ju helt förträngt detta och det blev en glad överraskning när jag öppnade paketet. Snacka om snabb leverans!!!

Hasta la vista - nu kom regnet!!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback