Timpans lekstuga !

Tänkte visa lite bilder på hur fin lekstugan blev - äntligen :-)

Micke har satt in nytt innertak, satt upp pärlspont halvvägs på ett par väggar.
Jag har målat och sedan fixat hyllor och stickers - Timpan fullkomligt älskar ju hästar och vilken tur vi hade - det fanns på Flügger i Stenungsund!!! Och inne på Brio hittade vi de underbara bokstäverna som vi var tvunga att köpa och sedan måla i samma gula färg som hyllorna!

Nu är det bara utsidan som skall målas och sedan skall det upp ny altan för den var inte riktigt ok,
"ramlade ihop" lite :-)

Tim på den halvtrasiga verandan - ny kommer inom kort!

ja ni ser ju själva vad han har framför sig på bordet - Schleich-hästar!!!
Tim har nog den största samlingen av dessa djur som jag någonsin har sett.
Frågar man vad han önskar sig så är det bara Schleich-hästar. Ingen idé
att komma med hästart ifrån "Göken" som jag gjorde en gång, de ratades :-)

i denna hörnan kan man få sig ett litet "skrovmål" :-)

och är man riktigt snäll så kan man få sitta vid bordet på den lila stolen :-)
Nu väntar vi bara på att mormor skall så några fina gardiner!!


Ha en fortsatt underbar söndag alla vänner!

Kram från MiaFia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tim!



Du får komma till mormor och se om jag har något tyg som passar. Sen får du möta fönstren så jag vet hur stora gardinerna skall vara.



Kram

2010-05-09 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback