Längesedan...

Nu var det längesedan jag uppdaterade bloggen....sorry!
Dagarna går i ett och veckorna bara "springer iväg"...jösses snart e det jul igen :-(

Har skrivit ett litet längre inlägg som inte är klart ännu men kommer att "läggas ut" ikväll när jag kommer hem.

Men idag så tänkte jag bara skicka en liten tanke och "cyberkram" till min lilla farmor som gick bort alldeles för tidigt.
Farmor Stina skulle idag blivit 96 år gammal, men det är hela 27 år sedan hon dog. Hon blev bara 69 år gammal.

Skickar en stor bamsekram till Dig idag lilla farmor!
Kramis
Mia


Kommentarer
Postat av: Tanja och Selma

Titta in på vår blogg ch se vad du tycker. Kommentera gärna om du ser något du gillar, eller inte gillar:)

Postat av: Anonym

Tänk att det är hela 27 år sedan. Vilken fin tanke Maria. Kram

2010-09-05 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback