Lite semesterbilder från första veckan hemma...

Ett litet axplock av bilder från första semesterveckan hemma (ja min då, Micke har ju varit hemma
i 2 veckor med barnen medans jag jobbade).
Skall se om jag kan få tag på lite bilder ifrån när Felix gick på cirkusskola på Tofta, själv
jobbade jag och kunde inte vara med på uppvisningen, men skall höra med
Fredrik eller Lotta om de har några kort på Felix.

Det skulle sovas i lekstugan!!!

en liten extrapresent till Atle som fyllde 6 år (fram resp baksida)

Tilde och Felix på väg till Mollösund

...och Timpan sov hela vägen ut, under tiden vi åt glass i Mollösund
och vaknade inte förrän vi la till hemma...

glass på bryggan i Mollösund

Joar och Ewa på baksidan av Kälkerön vid ångbåtsbryggan

Micke tröttnade på att Daniel var en sådan badkruka så han jagade i honom :-)

Se där ja!!!! Va ju rätt skönt trots allt :-)

Felix och Viggo

goingarna Atle och Tim

Wille var ute och paddlade i hamnen när vi kom tillbaka

...likaså pappa Andreas..som bjöd på kaffe och därefter åkte med oss
hem för grill och bad

snart bli det käk

nu e inte kl så mycket....en oj vad det sprang iväg fort...

...hmmm...snart 0400....tja

ska nog gå och sova snaaart....

Att kl sedan blev 0645 innan jag och Ellinore kom isäng e en helt annan historia :-)

Vi har härefter haft besök av Peter, Jea, Thilde och Lukas från Stockolm. Thilde är Timpans adoptionskompis och de är verkligen som "ler och långhalm" när de ses. Men detta får ett eget inlägg.

Kram och ha en bra måndag,
Känns tyvärr lite som om sommaren e slut nu, ingen direkt värme idag....eller sol för den delen.

Nu skall jag återgå till bakningen, håller på att baka mjölkfria bullar till Timpan.

Kramis
Mia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback